I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر.....

دوستان دو روز پیش تولد دوست خوب و با حال من و شما, پوران بود ولی متاسفانه به دلیل تصادفش با ایام عزاداری تصمیم گرفتم امروز تبریک بگم و بگید بهش خنده

واسه من یکی که اتفاق فرخنده ای از شما خبر ندارم.

حالا همه یک صدا به فرمان من......

Happy Birthday Purandokht



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:11---18 آبان 1393
این چه حرفیه تو داری خجالتم میدی با این حرفت!!!! ایشالا سال بعد جبران می کنم
پاسخ: قربونت عزیزمممممم جبران شده اس :* :*


مهسا19
ساعت2:22---17 آبان 1393
ببخشید دیگه اگه زودتر میدونستم حتما یه چیزی آماده می کردم... بیانه...
آره عین شیطونک شده هادی
پاسخ: خخخخ خواهش عزیز شما که منو کلی خجات دادی! مرسی!


sahar
ساعت12:23---16 آبان 1393
اونی جونم تولدت مبارک.ببخشید دیر تبریک گفتم الان متوجه شدم.برات آرزو سلامتی دارم.ودعا میکنم به تمام آرزو ها وخواسته هات برسی.بازم میگم تولدت مبارک عزیز دلم
پاسخ: مرسی سحر جون خیلی ممنونم ایشالا تو هم به همه آرزوهات برسی خانومی :* :*


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت9:40---16 آبان 1393
سلام
تولدت مبارک پوران جون.ایشالا همیشه سالم باشی.
عههههههه!ما هنوزم بلد نیستیم تو این مناسبتا چی بگیم!خخخخخ

پاسخ: سلام :) ممنون خواهر خوشگل ها!!! مرسی از تبریکتون


مهسا19
ساعت3:04---16 آبان 1393
تولدت مبارک پوران جونم
منکه تبریکمو گفته بودم این دیرکرد هادیم به بزرگی خودت ببخش پوران الانه که بیاد منو بزنه کککک
پاسخ: مرسی مهسا جون شما که لطف کرده بودی قبلا تبریک گفتی با اون ارزوی قشنگت :* هادی که هی غیب مبشه هی ظاهر میشه


houra
ساعت22:06---15 آبان 1393
خوب حالا وقت تولده حالا همه با هم تولد تولد تولدت مبارك بيا شمعا رو فوت كن تا صد سال زنده باشي اااااااا اقا خانوم مراعات كنين محرمه راستي از همين جا به پوران جون و اقا هادي و همه بويسا اين ايام عزاداريو تسليت ميگم
پوران جونم ممنون كه به دنيا اومدي همه ما رو خوشحال كردي
پاسخ: ممنووووووووونم عزیزم :* مرسی که همیشه با نظرات بهم انرژی میدی :*


hanieh
ساعت13:16---15 آبان 1393
وایی پوران جونم با اینکه دو روز از تولدت رد شده ولی بازم تولدت مبارک انشالا صد ساله بشی و به همه ی ارزوهات برسی
پاسخ: مرسی عزیزم! امسال تولد پربرکتی بود من هنوزم دارم پیام تبریک و کادو میگیرم :) ممنونم ایشالا توهم به ارزوهات برسی :*


من
ساعت13:12---15 آبان 1393
تولدش مبارک باشه...امیدوارم موفق باشه
پاسخ: ممنونم همچنین ^ـــــ^


تینا
ساعت13:09---15 آبان 1393
تولدتون هپی باشه
سنی چوکایه اونی
پاسخ: مرسی عزیزم لطف کردی :)


رز
ساعت11:58---15 آبان 1393
یه کیک خیلی خوش طعم/با چندتا شمع روشن

یکی به نیت تو/یکی ازطرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم/به خاطر وجودت به افتخار بودن..!

تولدت مبارک پوران جون ببخشید دیر شد من نمیدونستم
پاسخ: قربونت برم عزیزمممم مرسی از پیام تبریکت :**** دیر نشده اونی ممنونم


زهرا
ساعت9:04---15 آبان 1393
تولدش مباااااارک
پاسخ: ممنون :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com